Sprankelende storytelling

Iedereen houdt van echte verhalen.

Iedereen smult van gevoelens en ervaringen waar ze zichzelf in kunnen herkennen. Marketingcopy in de vorm van storytelling betekent voor mij: persoonlijke, oprechte, geestige en soms zelfs ongemakkelijke verhalen over jouw business uit jouw merknaam.

Dat kan in de vorm van:

  • website teksten
  • whitepaper
  • constante stroom aan blogs
  • of af en toe een blog
  • columns
  • artikelen
  • social media posts

Ik ben naast creatief flexibel, dus je zit aan niets vast. Wil je één blog?
Prima.
Wil je er elke week één?
Ook goed.

Als je met mij werkt weet je waar je aan toe bent

In het begin van de samenwerking stuur ik een vragenlijst om jouw doelgroep te duiden. Daarna beslissen we de tone-of -voice die aansluit bij jouw merk en jouw doelgroep aanspreekt. Daarna maken we een plan en afspraken over de content. Vervolgens maak ik een content kalender en ga ik aan de slag. Dan kan jij je focussen op andere dingen.

Dit is de samenwerking in een notendop, maar omdat niemand hetzelfde is kun je mij mailen om een vrijblijvende online ontmoeting in te plannen.

Wat is mijn professionele achtergrond?

Ooit ben ik begonnen als actrice en toen toneelschrijver. Daar komt ook mijn liefde voor drama en dialoog vandaan. Ik pas mijn theater schrijfervaring nog steeds toe in mijn stukken.

De afgelopen 10 jaar heb ik gewerkt als copywriter / storyteller voor (marketing) organisaties als Copy-Robin, Make Marketing Magic, Tricycle-Europe, Red Ivy, Solcon, Dusk. Op dit moment schrijf ik voor Contentoo, Workspace Heroes, Growth Lab en Geert Kloppenburg, Ministerie I&W.

Mijn liefde om (ingewikkelde) verhalen toegankelijk, mooi en pakkend op schrijven, is gigantisch

Ik hou van levendige en toch duidelijke taal, van snel, pakkend en herkenbaar schrijven. Met als doel: de lezer te raken, aan het denken te zetten of ze in actie te laten komen.

Mail mij voor vragen op joosje.campfens@gmail.com en als je meer wilt lezen, weten en zien volg mij op LinkedIn